ח"כ אזולאי: "אלקין ושקד אנשים קטנים שעושים חשבונות פוליטיים"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אזולאי: "אלקין ושקד אנשים קטנים שעושים חשבונות פוליטיים"

חה"כ ינון אזולאי ב"מהדורה המרכזית": "דרעי וליצמן קידמו את הנושא של שפיר, זה הגיע כבר לרמת החתימות. אבל אלקין ושקד החליטו לעשות חשבונות פוליטיים, אלו אנשים קטנים שחיפשו איפה להכות בחלש. ליברמן לא מבין מה הוא עושה. יהיו יותר מובטלים ולחקלאים לא יהיה מה לאכול"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי אומר כי לא היו לו ציפיות שיו"ר רע"מ יבלום חקיקה אנטי דתית בכנסת: "אני לא חושב שיש ברית עם עבאס, לא ציפיתי ממנו לכלום. הוא נכנס למקומות שאפילו המשותפת לא העזו להיכנס אליהם. הוא עושה את זה ברגל גסה. הוא גם שבוי בממשלה הזו אבל גם מחזיק אותה".

לאור התנהלות הממשלה, אומר אזולאי בשיחה עם איתי גדסי במהדורה המרכזית: "אנחנו למדנו הרבה איך צריך להתנהל. כל הכספים של הישיבות והמוסדות – צריכים להיות בבסיס התקציב ואנחנו צריכים לדרוש ולקבל כמו שעבאס עשה. אני מקווה שכולם יבינו פעם הבאה שהכל מגיע לנו בזכות ולא בחסד".

ביחס לפרויקט בקרית גת אמר אזולאי: "דרעי וליצמן קידמו את הנושא של שפיר, זה הגיע כבר לרמת החתימות – אבל אלקין ושקד החליטו לעשות חשבונות פוליטיים. אלה אנשים קטנים שחיפשו איפה להכות בחלש".

הוא תקף את שר האוצר: "ליברמן לא מבין במה שהוא עושה, הוא חושב שאם הוא יוריד את המכסים על החקלאות זה מה שיעזור. כשהורידו את המכסים על הדגים זה רק העלה את המחיר, ראיתי נתונים. יהיו רק יותר מובטלים ולאותם חקלאים לא יהיה מה לאכול. גם מפלגת 'העבודה' לא מסוגלת לעשות כלום מלבד לצעוק. כולם שומרים על הכיסא".



0 תגובות